Információk a bejelentések kezelésével és panaszkezelési eljárással kapcsolatban

A Miele olyan nyitott kultúrát és együttműködést teremt, amelyben az érintettek tanácsot kérhetnek és kifejezhetik aggályaikat. Ennek érdekében a belső csatornákon kívül évek óta kijelölünk egy külső bizalmi ügyvédet (ombudsmant), akihez bizalmasan és névtelenül fordulhatnak munkatársaink, üzleti partnereink.

Az ombudsman fogadja az esetleges jogszabálysértések vagy belső szabályok megszegésével kapcsolatos bejelentéseket (bejelentéskezelés). Emellett az ellátási lánc átvilágításáról szóló törvénynek megfelelő panaszeljárást [PDF Eljárásrend] is ő folytatja le. A panaszeljárás lehetővé teszi az egyének számára, hogy felhívják a figyelmet az emberi jogi és környezeti kockázatokra, valamint az emberi jogok vagy a környezetvédelmi kötelezettségek megsértésére.

Az ombudsman elérhetőségei a következők:

Dr. Carsten Thiel von Herff, LL.M.

Loebellstraße 4

D - 33602 Bielefeld

Tel: +49 521 557 333 0/Mobil: +49 151 58230321

E-mail:ombudsmann@thielvonherff.de

Jelentési platform:www.report-tvh.com

Weboldal: www.thielvonherff.de

 

Bárki, aki jóhiszeműen szolgáltat információt, védelmet élvez. Valamennyi bejelentésnek a legnagyobb gondossággal, valamennyi érintett jogainak védelme mellett járunk utána.